pondělí 16. ledna 2017

Za zuby

Hučimír Veliký je už nějaký ten týden konečně i Zubatý. Jako správná plašící matka jsem viděla zuby na spodní čelisti už asi ve třech měsících, ale zmíněná oblast je dosud zcela nedotčená. Zato kolem Vánoc vyrašily hned čtyři exempláře nahoře. Možná proto to hučení... Už se v tom oboru docela profesionalizoval.
Zuby jsem (samozřejmě?) objevila první. Na přetřes tedy přichází ono "dostane na šaty". Co vlastně, peníze nebo látku? Těch mám tedy (a je mezi nimi i na šaty) plnou skříň. Tak jsem si řekla, že nepotřebuju žádnou novou látku, ale ten čas, abych po nevím jaké době ušila taky něco na sebe. A protože jsem k tomu chtěla sednout hned a nevymýšlet nic složitého, padla volba na trička. Tři. O tom, co to způsobilo, zase příště :)




5 komentářů:

  1. Líbí se mi, jak sis poradila po svém:-) U mě vede to prostřední!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, já bych brala to modré. :-))) Zdena

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší! A měla bych se zamyslet na tím, že jsem (kupodivu) zuby u dětiček taky objevila já, ale do šatníku mi nic nepřibylo... :-)
    P.S. Juniorovi lezly vrchní čtyři taky zaráz, masakr! Už aby měl plnou pusu a bylo hotovo...

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za milé komentáře! :) U mne jsou v oblíbenosti zatím nerozhodně, ale pravda je, že ty želvy jsem prostě musela mít.
    Veru, s tím by se mělo něco udělat! ;)

    OdpovědětVymazat