sobota 11. června 2016

Kouzla s míčem

Euro může začít - my jsme připraveni!
Tahle látka se mi moc líbila už před časem, kdy jsme ji měly s kamarádkou vyhlédnutou v modré či zelené. Ale nesešlo se tenkrát dost pro hromadnou objednávku. Na Madaga-shop.cz jsem po čase objevila zbyteček té šedé (celých 30 cm) a koupila je víceméně pro strýčka příhodu, že tím něco přizdobím. Když jsem pak procházela Filipovu garderobu, došlo mi, že by se výborně hodila na tenké tepláky. I když jsem se zaříkala, že na něj začnu šít nejdřív od velikosti 74, na tuhle velikost by a) nebylo dost a b) potřebovali jsme menší. Pravda, trochu jsem musela kouzlit s náplety. Těch 30 cm je opravdu málo a bez čarování stačí spíš na velikost 56. Ale povedlo se. A protože ušití naštěstí časovou náročností spadá do kategorie drobností, podařilo se oboje dvoje ušít tak nějak mezi řečí. Jedny už stihly první návštěvu u babičky, druhé přibalíme zítra na první krátkou dovolenou.



























































Tak hlavně ať se kouzla s míčem daří našim fotbalistům!

1 komentář:

  1. Vy jste opravdu styloví! Povedlo se a malému fešákovi to sluší. ;)

    OdpovědětVymazat