pondělí 16. listopadu 2015

Pro dvě malé hudebnice - tašky na noty

Jediným zadáním byl rozměr - aby se vešly složky s notama. Pak rychlá konzultace nad látkou, veselá a nepřehlédnutelná ikeová Fredrika byla na skladě a hlavně vyhovovala svou pevností. Žádná pevná výztuha (chtěla jsem na váze ušetřit každý gram), jen podžehlení. Každá taška s jiným zipem a barevně odpovídající podšívkou s dvěma vnitřními kapsičkami.

Nejsem žádná zkušená taškářka, některé závěrečné kroky byly dost výzva. Nakonec se ukázalo, že hlavně bylo třeba přestat se bát. Jednotlivé komponenty jsem měla udělané víceméně razdva, ale sesazení jsem
s obavami pořád odkládala. Ukázalo se, že zbytečně. V pravou chvíli jsem od babičky dostala bonus - přinesla z kostelní burzy velkou špulku jakési nepřetržitelné bílé niti. Na to sesazování, připevnění popruhu atd. geniální věc. Pak jsem si ji našla jako Synton 40 - obuvnická nit přesně i na takové věci jako tašky a spol.. Tak snad fakt vydrží. Rozhodně chci zkusit některé její varinaty i na jiné exponované švy v naší domácnosti.














































8 komentářů:

  1. Hmmmm, moc pěkné! Tašky (ani nic tomu podobné) jsem ještě nezkoušela... Třeba v důchodu. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Zip, popruh i všechno kolem vypadá úplně profi :o)
    (naše děti mají zatím smůlu, chodí do hudebky s batohem...)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherně ušité. Jako od profesionála. Látku jste vybrala senzační. Mám ráda veselé barvy.
    Taky se chystám na tašku a jak píšete,hlavně se nebát.
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi inspritaivní. Až bude čas, fakt začnu šít. :-D

    OdpovědětVymazat