úterý 8. září 2015

Tak co potřebujeme do školky: tepláky...

Nějak mi připadalo, že Markéta nemá na podzim skoro nic. Ale nejakutnější byly ty tepláky. Konečně chvíle pro tu hromádku teplákovin, která se nejspíš sama množí. Sáhla jsem po jedné půlmetrové roličce
ze Stoffmarktu a tušila, že kvůli délce bude potřeba nějaký rafinovanější střih. Třikrát sláva Ottobre,
v požadované velikosti jsem se vešla s přesahem asi dvou milimetrů :) A vyšlo na dvoje.
































Vlastně je ani nemusíme podepisovat, Markétka má ve školce jako značku hvězdičku.
Ale zdá se, že nejdůležitější je stejně karkulka.






















Střih: Ottobre 4/2014

5 komentářů:

  1. Krásné tepláčky! ;) A jak válčíte se školkou?
    Jinak já šité věci nijak nepodepisovala, protože děti si je poznají a bezpečně je mají ve školce jen ony. Uvidíme časem, jak moc se to osvědčí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad dobrý. Takové to prvotní okouzlení je asi pryč, ale je tam myslím spokojená. Tak uvidíme, jak dál ;)

      Vymazat
  2. Pěkné, hlavně ta karkulka :o) ta by u nás taky vyhrála...

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímal by mě časem příběh těch jednodílných průchodek. Fakt je tam ten úplet udrží. Předem díky! Máš tam pěkně zašitou tu gumu. A proč vlastně? Modré budou blondýně určitě slušet. Jinak u nás první várka rýmy v novém školním roce. Takže až nás opustí, ozvu se. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu to napjatě sledovat s Tebou ;) Gumu/tkanici jsem tam nechala, anžto se mi to na tom vzoru líbilo. Guma je funkční, tkanice víceméně frajerská na nic, protože si to M. samozřejmě zatím neumí zavazovat. Takže je volná. Možná to ty průchodky ocení, když se s tím nebude moc manipulovat, a vydrží o jedno praní déle ;) Pro dobré svědomí jsou samozřejmě podložené, podžehlené, ale velké iluze si nedělám. Bude to zkušenost. Ozvi se, pa.

      Vymazat